21 Eylül 2010 Salı

Oyuncak Adam (Tanıtım)

 Bu haberi de bir hafta öncesine kadar yetiştirmem gerekiyordu ama iş ve evde kalan arta zamanlardan dolayı bu haftaya sıkıştı ama daha iyi oldu gibime geldi.Yeni albümler,single'lar zaten yavaş yavaş yerine oturur eğer güzelse.Bu sefer bir single tanıtıyoruz.Sine Büyüka'dan Oyuncak Adam adlı parçasıyla çıkış yaptı kendisi.Sine Büyüka da Şansal Büyüka'nın kızı nerden biliyoruz? Dersek NTVSPOR kanalında kendisi spikerlik yapıyor ayrıca 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda da kendisini görme şansımız oldu maç analizleri içinde.Kendisi müziği çok seviyormuş sitesinde de belirttiği gibi hobi,tutku değil amaç diyor.Baya kült isimlerle de tanışma fırsatı olmuş kendisinin ve elinden geldiğince de çoğu konseri,festivalleri kaçırmıyor.Garageband (Mac için müzik edit programı) ve ProLogic (yine mac) yazılımlarıyla bir şeyler üretiyormuş.
 Oyuncak Adam'ı ilk dailymotion video sunum sitesinde gördüm bir dinleyeyim dedim.Video oynamadan en baştan ki donuk görüntü olur ya o çok renkliydi kafamı çeldi bir izleyeyim dedim.Klip bir lunaparkta geçiyor arka planda da bir çok kişi var demeye kalmadan aaaa o da ne Irmak.Diyeceksiniz şimdi heee tamam Irmak'ı sen tanıyorsun ya biz de hemen tanıdık.Yok öyle değil (aslında ben camianın içinden dolayı biraz da iyi tanıyorum) :D Hani 12 Dev Adam bu 2010 Dünya Şampiyonasında her maçtan sonra röportaj vermeye gidiyordu ya o kişi Irmak.Hidayet'le de baya iyi maddi manevi oynadılar ekran karşısında :) Sonra diğer oyunculara da baktım klipte onlarda NTV'nin kadrosundakiler,onlarla da klibi paylaşarak çok güzel iş çıkarmış.Sözü fazla uzatmadan Sine Büyüka'nın yeni parçalarını bekliyoruzzz efenim;


Oyuncak Adam

Sine Büyüka - "Oyuncak Adam"
Yükleyen musicplay. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

zey0zey dedi ki...

fena değilmişş =)

Electrosm dedi ki...

Ben güveniyorum Sine'ye iyi işler çıkaracak bu başlangıç sadece :)

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı