13 Eylül 2010 Pazartesi

Benim bir kedim var Adı Cabbar.Kısaca ne derseniz diyin ;)

 Sene çok eski ben vitamindim diyemeyeceğim o zaman olayı dötümden anlatmış olurum yalan ortaya çıkar di mi canlarım benim? Arkadan ses geldi öyleymiş.Sene 90'lar,hani Taksim'de 80-90'lar Party gibi bir şey,hava acayip bir açıyor bir kapıyor arkadan seyirci hişt hişt n'oluyor? Götün başın oynuyor diyor.Anlam verememiştim bende,şaşkınlık içinde yürüyordum arada kızlar lastik kurmuş lastik oynuyordum yer yer sek sek ve saklambaçtı.Zemin kuru maça müsayitti.Derken bir otobüs durağının orada bekleyiş içindeydim.İçimden bir ses bekle ve ebenin örekesini gör diyordu.Benden çok duraktakiler heyecanlıydı derkene "miüüüv" ve "miiiyav" efektiyle bir yavru kedi yanaştı yanıma.Bir sürttürüyor dedim biraz daha zorlarsan alevleneceğiz.Durumun farkına vardı anladı olayı analiz etti ve şöyle bir baktı,bakış da sen ne ayaksın birader? Bakışı he yanlış anlaşılmasın.
 Gardını aldı şerefsiz,ya paranı ya canını dedi.Ulan dedim etin ne butun ne?Düşündü,durdu anlamsız ifadeler içine sürüklendi.İçinde fırtınalar koptu adeta.Dedim gel sen benim kedim ol,evimin kedisi hatta.Wiskas kedi maması verdim hoşuna da gitti enciğin :D abi daha var mı dedi? Sen gel benle bak neler neler var.Karı var kız var oh oh falan.O zamanlar da benim deli çağım içiyoruz,eğleniyoruz alemlere akıyoruz.Her akşam farklı mekanlar falan anaaa bir de baktık hayvanda bize benzemiş.Sonra bir gün kendimi her şeyden arındırdım.Afalladık haliyle konuştuk beraber kendimize çeki düzen verme bazında bazı kararlar almıştık.Bir kere kafa ayık gezecektik.Bir duruşumuz,bir ilkemiz olacaktı.Böyle bir kaç ay gittik ama sonra yine dağıttık mamı,dötü toparlanamadık baya ağırdı.Sonra abi biz hem mekan hem de şekil değiştirelim olayına döndü,Zaten o andan sonra rengini belli etti hakkatten sarı marı bir şeyler yapmış Koleston saç boyası ile sevişmiş kendi oldu garip.Her gece pileysıteyşınvagonlar,viskiler falan kedilerin biri geliyor biri gidiyor ev döndü dingonun ahırına onu da hiç görmedim nasıl bir şeyse.

 Arada olum bünyeye dikkat bünyeye dikkat.Abi bir şey olmaz,böyle güzel olmalar falan.İyi dedim ama baktım evdeki farelerde buna uymuş.E tabi imam osurursa cemaat sıçanzi yani.Evin gidişat iyi değildi.Kendi kendime karar verdim,ya Cabbar ya ben.Bir gün yine şansa ayık kafayla yakaladım.Konuştuk ettik,üç-dört saat süren görüşmeler oldu.Abi dedi sen zaten beni sokakta buldun,senin yerin belli benim yerim belli izin ver o zaman ben de yoluma gideyim diyerek iç burkan bir konuşma yaptı.Tamam o zaman herkes kendi yoluna diyerek güzelce vedalaştık.Gözlerim yaşarmıştı,n'oldu abi dedi.Dedim toz kaçtı o da illa ukalalık yapacak ya heee tabi tabi yemezler dedi ve ortadan kayboldu.Arada özlerim o günleri şaftımız kayardı ama heyyyy gidi hey.

      Cabbar öyle manyaktı ki işte ortada kim var kim yok ayyaş etti.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı