5 Eylül 2010 Pazar

Scott Pilgrim vs. The World

 Bu filmin tanıtımını belki de iki ay öncesinden yazacaktım fakat bir tane trailer ve sadece trailerdan edindiğimiz bilgi ile iki gıdım bir yazı olacaktı ve geçiştirilip gidecekti.Filme ve yönetmene duyduğum saygıdan bekle bekle dedim kendime fakat ya film o bekleyene kadar Türkiye'de gösterime girerse? O zaman hapı yutardım,tamam herkesin gözü bu blogda değil ama arada bir kaç kişi göz gezdiriyor veya yazdığım aramalarda çıkıp şansa okunuyor.

 Yönetmen Edgar Wright kendisini özellikle Spaced adlı ingiliz komedi dizisinden ve Shaun of the Dead filminden tanıyorum.İngiliz komedileri diğer ülkelerim mizahlarından biraz daha farklı evet ama Edgar'ın ürünlerine kesinlikle göz atmanızda yarar var garanti ediyorum.Şimdi gelelim filmimize,adı; Scott Pilgrim vs. The World 6 ciltlik çizgi roman'dan perdeye uyarlanan bir film.Konusu kabaca gizemli ve güzel bir kıza aşık olup onun 7 eski sevgili ile ettiği mücadeleyi anlatıyor.Bu filmin yanına yaklaşan olarak Kick-Ass'i örnek gösterebiliriz.Bir kahraman ve kahramanımızın uğrunda savaşacağı bir bayan var.Filmi diğerlerinden ayıran özelliklere gelirsek oyunun içinde bildiğiniz ateri grafikleri var hani bu 8 bit'lik grafikler var ya :D gerçekten bambaşka bir boyut olmuş.Başka öenmli bir ayrıntı ise Scott'ın bas gitar çalması tamam olabilir ama gitar uzaktan bakıldığında kendini tanıtmalı direk afişte gördüğümde işte o bu Rickenbacker bu filmi yapanlar gerçekten işi biliyor dedim.Müzik olarak (soundtrack) gerçeten tatminkar müzikler bir araya gelmiş,hatta şu anda satıraş bile sunuldu.Kafama takılan tek bir soru var zaten onu da filme gidince anlayacağım.7 Eski sevgili fakat 6 erkek bir tane de bayan var.Lesbiyen konusu trailerda geçiyor fakat tam cevabı almış değilim.Ne yapalım artık bekleyip,göreceğiz.
 Kısa Not: Film gösterimi için ülkemizde Eylül ayı diyorlar ama kaçında veya ertelenir mi orasını net bilmiyorum.

Bu da :D Scott'dan güzel ateşli bir sahne.Bu kısımda Scott kendinden geçiyor :D









Veee Trailer'ı sizlere sunmanın vakti çoktan geldi iki tane hem dailymotion'dan hem de metacafe'den;




Scott Pilgrim vs the World - Trailer / Bande-Annonce [VO|HD]
Yükleyen Lyricis. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı