10 Eylül 2010 Cuma

2010 Tazeleri Interpol ve Stone Sour

 New York'dan kopan indie akımının bir temsilcisi olan INTERPOL yeni albümü raflarda yerini aldı.Diğer albümlerindan tınısı ile ayrılmıyor ve kalbimizin derinliklerindeki yerini kombine ile koruyor.Yeni albümünün adı ise kendi ismiyle yani INTERPOL adıyla piyasada.İlk single'ları ve klibi yayınlandı.Fazla klip izleyen biri de değilimdir ADSL'in gelmesi ile işte biraz biraz bakıyorum hızlı diye.İlk Evil parçasının klibini izlemiştim hoşuma da gitmişti sonra zaten dinlemeye başlamıştım.İlk single olan Barricade'in dailymotion'dan sizlere sunuyorum,değişik bir çalışma özellikle de şu bayanın karnına projektörden yansıtılan sahneler bitirdi beni :)
Interpol-Barricade

Interpol- "Barricade"
Yükleyen artsandcraftsmx. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!
Interpol-Evil

Interpol - Evil
Yükleyen Akira_Yuki. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

  Stone Sour Cephesi
 Stone Sour'u az buçuktan tanıtalım.Corey Taylor Slipknot'dan tanıdığımız elemanımız ve diğer üyeler ise;
 Melodik Hard Rock yapıyorlar kendileri.İlk albümünde baya sağlam parçalar var.Slipknot'ın zaten agresif olması Corey'e ve sert gitar riflerine borçlu. Son albüm biraz yumuşak geçişli geldi.İlk albümlerindekinden eser yok.Son albümleri olan Audio Secrecy'de raflarda yerini aldı.Ben Special Edition olan albümü edindim.İlk parça enstrümental olarak giriş yapıyor sonrasında Mission Statement parçası az da olsa biraz sertleştiriyor bünyeyi.Buradan da Say You'll Haunt Me adlı klibi sunuyorum inşallah stone sour'da fazla yumuşamaz Corey.Yoksa Slipknot'ın doğasına aykırı.

Stone Sour - Say You'll Haunt Me
Yükleyen Roadrunnerfrance. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı