29 Eylül 2010 Çarşamba

Bir şeyler var sanki (Tanıtım)

  Dün ne zamandır göremediğim iki kankamı görmeye gittim.İş yoktu Allah'tan da vakit bulabildim.Film izleyelim dedik tabi ki uyardı bana.Önce Uzak Doğu sinemasından bir film seçildi ama Kurtlar Vadisi çakması bir havada ya da daha beteri midir? Desem sarmadı efem bizi.Sonra asıl benim bütün yaylarımı frılatacak olan bir film gelecekti tabi haberim yoktu ondan sonra anlayacaktım.Hayatlarımız çoğu kimsenin hayatına benziyor en başta hastanede veya anne karnında.Ondan sonrası yaptığımız seçimlerle birazcık daha değişiyor ama işleyişler hemen hemen aynı.Belki de o yüzden hemen her insanın kafa dengi bir arkadaşı veya dostu,sevgilisi var.Summer adlı bir filmdi,kanka da "Sende seveceksin,kendinden bir şeyler bulacaksın dedi" Önce o kasvetli İngiliz havasını görünce yok ya belki de hata yaptı dedim bizim kanka.Sonra film ilerlemeye başlayınca ve iki ana karakterin başlarına gelenler gözlerimiz önüne serilince evet bende bu yerlerden veya buna benzer yerlerden geçtim dedim.Özellikle de eski kız arkadaşından kopup,yıllar sonra birden kafaya dank edip tekrar onu bulması içimdeki volkanı patlattı yandım yandım.Film bitene kadar o acıyla beraber kendime gelemedim.Kendime sordum bir ara ve öncesinde de soruyordum acaba tekrar çıksam ne olur? Sonra kendi kendimizi avutma yöntemleri.Eskiye demir atma dedim kendime ilerleyen bir zaman var eskiler hatalıysa acı verir.Yeniliklere veriyorum o zamandan bu zamana kadar ( o zamanı da belirtmedim gerçi ) İlk defa bu kadar uzun ağladım nasıl koyduysa artık.Sözün özü,hayatınızda yanlış tercihten tutunda,haylazlıktan,aşk hikayelerine,kaçamaklardan,aile hayatınıza kadar illa bir parçayı muhakkak bulabileceğiniz bir film.

 "Aaaaa evet,benim de başıma gelmişti"

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı