3 Eylül 2010 Cuma

Batman bize iki çay,biri demli olsun (Türk Malı Betmen)

 Gün geçmiyor ki akıllı insanlara hasret kalalım.Yine bir mallık,saflık diyemeyeceğim çünkü alakası yok :D mallığın sınıraları zorlanmış bu ortamda.Hatta zorlandığına dair belgeler ve resimler de var.Dikkat çekmek,ilgi yoğunluğunu toplamak bazen psikolojik rahatsızlıkların başında geliyor ve bunu daha çok küçük çocuklarda ağlaama,yaygara tarzında görüyoruz.Bir de mal insanımızın veya insanların yaptıkları oluyor onları Allah'a kırılmaz kutu içinde kargoya yolluyorum.Geçen gözüme çarptı ister istemez ahanda ben burdayım,malım diyen bir satış ilanı.Kategoriside otomobil.
 Hı niye bu kadar ilgimizi çekti anlatayım hemen abimiz.Batman kostümünü giy sen Gotham şehrinden gel buralara BMW arabasını satmak için ilan ver adını söylemek istemediğim bir net satış sitesine.Sunroof'dan da çıkarmış vücudun yarısını ooooh kebap.Batman değişmiş bir de he,top sakal yapmış böyle bilir kişi olmuş :D bir de çok uğraşmışlar herhalde ki dikkat çekici bir uyarı koymuş onu da buraya kopyala-yapıştır yapıyorum;
DİKKAT: Gereksiz mesaj atarak vaktinizi harcamayın...Allah beni 1- Allahsızlardan 2- İmansızlardan 3-Ebü cehil (cahillerden) 4- Nazarlardan 5-Devlet kapısından korusun inşallah...bu şıkların arasındaki insanlar bana mesaj atmasın..hepsine gülüp geçiyorum...herkes yaptığının bedelini birgün ödeyecektir...

 Kusura bakmayın biraz eşşek kadar oldu da işte kopyala-yapıştır olunca böyle oluyor :D Gotham City görünüşe göre Batman'e yanlış yapmış hem de en ağırından.Abimizde sıyırmış.Ne diyeyim? İlanın devamını aktarıyorum ve herkese bol di diiit akbilli sesler diliyorum.

(Fena hasta olduk ya bir türlü toparlanamadık,havalarda durmadan değişiyor çözemedim her gün elimde yağmurluk )

Batman Araba Satıyor (TIKLA!) 

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı