Başlık saçma hatta sapan tadında değil mi?Konu derinleştikçe,pek derinleşecek yeri de yok ama işte olayı gördüğünüzde artık tiksinir misiniz ya da donup kalır mısınız? Bilemem orasını ben sadece öylesine baktığım anda ahanda adam gibi bir kıyafet seçmiş sonunda dediğim zaman işler ters gitmiş.Dikkat etmemişim bugün itibariyle bir daha bakma şansım oldu o da meğer tepkiler gelmiş başlığından dolayı.Evet konuya girmedim hala :D
Efendim Lady Gaga biliyorsunuz ki her adımında dikkatleri üstüne çekmek isteyen bir kişilik.İkon olma çabası içinde olduğunu sezdim ama ikon böyle olunmaz.Sadece arkasından "Vay be arkadaş amma acayip biriydi" Diyen olur diye düşünüyorum.Ablamız bu sefer MTV müzik ödüllerinde et kostümü evet yine yanlış okumadınız ve yanlış yazmadım bildiğiniz kasapta satılan et gitmiş yani kostüm şekline bürümüş.Dona kaldım :D ulan biz Ülke olarak et bulamıyoruz sen gel kıçına bir de başına giy bunu.Bir de sen gel gör kafaya da yağsız bonfile koydurmuş :D offf güleyim mi ağlayayım mı?Bilmiyorum Allah en acilinden şifa versin diyorum.
Kostümde emeği geçen bir çok et çeşidi var; Kuşbaşı,bonfile,biftek,kelle paça,işkembe gözden kaçmıyor.Yahu bir de üzerine açıklama yapmış "Et giyerek saygısızlık etmek istemedim" İyi niyet yapmak istediği belli olmamaş yemeyiz biz bunları fekat :D sen sıkıysa gel bu kostümle bizim Ülkeye giriş yap.Sıkar o zaman,daha pasaportta pişirirler valla zaten fiyatlat fahiş,et bulamıyor millet pişirmeyi geçtim çiğ çiğ yer seni canım benim.Öpüyorum,hayır öpemiyorum leş gibi kokuyor.Burnumun direğinde çalışma var x(
14 Eylül 2010 Salı
Siz Beğendiniz ;)
-
Sıkı bir R.E.M. fanıyım. R.E.M. grubunun solisti Michael Stipe "Her şarkıya klip çekmiyoruz. Dinleyenlerimizin kendi kliplerini düşlem...
-
A rtık konuşacaklarımız arasında bisiklet de varsa bunun üzerine çekilmiş saf aksiyon içeren bir filmi tanıtmak olmaz diye düşünüyorum. ...
-
Genelde konser ve katıldığım etkinlikler ve diğer değişik haberlerden kesitler sunardım ya ama hep içimde tiyatro ile ilgili bir tanıtım da...
-
S evgili okuyucular, canlarım, ballarım. Bakın yaz geldi artık ben bile tatil planları yapıyorum. Ben bile diyorum çünkü adam gibi yapamıy...
-
Yahu ne zamandır yazmıyordum, baktım unutacak gibiyim :D bir bakalım neler olmuş ? Etrafımdaki diğer blog yazarları neler yapıyor diye gird...


0 Sen ne diyon birader? Anlat:
Yorum Gönder