1 Ekim 2010 Cuma

Parmak Hızı (Tanıtım)

 Kafam kazan gibi dün Akbank Caz festivalinde Burhan Öçal etkinliğindeydim kafam hakikatten darbuka gibi oldu.Bu etkinliklerin topluca özetini de ayriyetten aktaracağım.Gitar camiasına girince işler daha bir değişir.Çalma teknikleri,melodileri,harmonileri... uzar gider bu liste.Birisi var ki ustaların ustası gitarı yemiş-bitirmiş-kukla yapmış üstüne oynuyor bunun.Abimiz Joe Satriani son albümü olan Professor Satchafunkilus and the Musterion of Rock'dan sonra şimdi yeni bir albümle daha karşımıza Black Swans and Wormhole Wizards albümü ile karşımıza çıkıyor şu sıralar Facebook'tan podcast'leri yayınlamaya başladı her gün bir şarkı ve kısa videolar (ortaya çıkışlarını anlatmasıyla) sayfalarda gözüme çarpıyor.Özellikle de "Dream Song" parçası baya hoşuma gitti.
 Bu albümde bomba bir biçimde geliyor.Patlamaya hazır mısınıııııııııııız???
Joe Satriani için http://www.satriani.com/
 Albüm içeriğindeki parçalar ise;
  1. Premonition
  2. Dream Song
  3. Pyrrhic Victoria
  4. Light Years Away
  5. Solitude
  6. Littleworth Lane
  7. The Golden Room
  8. Two Sides To Every Story
  9. Wormhole Wizards
  10. Wind In The Trees
  11. God Is Crying
 


Sizlere haberi bitirmeden veda etmeden önce Andalusia adlı parçanın Paris'teki canlı konser kaydını sunmak istiyorum.Nedense içinde hem hüzün hem de enerji barındıran bir şarkı gibi geliyor,uçuyorum havalara dalıyorum bir yerlere.İyi seyirler

Andalusia





0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı