3 Ekim 2010 Pazar

Arada oluyor böyle şeyler

 Böyle yazmayı bırakmıştım ve kendime söz verme derecesine gelmiştim sadece vazgeçmiştim ama baktım ki bu mallıklar yanımdan geçiyor veya birebir beni buluyor.Bazen güzel detaylar olduğu gibi abzürdizm (Evet dötümden uydurdum) detayları da oluyor hafiften dumura uğratıyor beni fazla detaya inmeden ufak ufak yazayım;

 * Facebook kullanıcısıyım itiraf ediyorum,özellikle de eski takım arkadaşlarımı bulmak için açmıştım.Arada bir göz atıyorum sayfaya.Kullananlar biliyor artık her şeyin orada da boku çıktı.Şimdi de ilişki durumunu onaylayan bir çoğunluk nasıl desem komite var.Mesela bilmem ne bilmem ne ile ilişkide,alta bakıyoruz 8-10 kişi like yapıştırmış hemen evet evet bunlar mutluluk komitesi.

 * En son taze yaşadığım olay U2 konser dönüşüydü.En önde sıradayız otobüs bekliyoruz eleman hoop kız arkadaşı ile atladı önümüzden bindi.Bende yüksek tonda millete bak ne sıra biniyor ne başka bir şey.Sonra eleman arkaya geçince o da kendi halinden bu ülkede öne geçmek için birilerine çakacaksın dedi.İşte o anda şalterler koptu delikanlı bakışı :D değilde hakikatten sayko mu ne oldum bir göz göze gelişimiz var yanımdaki arkadaşım dürttü.Ben yine gerçek bir örnek vererek bağırarak söyledim.Nedense Türk Erkeklerimiz yanında bayan olunca aslan kesiliyor onu da anlamış değilim dediğimde cep telefonuma mesajınız iletildi raporu geldi rahatladım.Evet böyle malesef en azından benim baıma gelenler,kimse kusura kalmasın ama sözüm bu özellikle otobüs olayına değil.Çift olanlar hep aslan kesiliyor bir mütevazilik yok.Erkek Bodyguard ya anasını satayım her Allah'ın günü Sezercik aslan parçası olarak geziyor.

 * Sonracığıma yine U2 günü bir şey daha anladım gerçi daha önce anlamıştım da o gün daha iyi bir kavradım.Bir ilişkide eğer erkekseniz ve konsere gitmişseniz ayvayı yarım yediniz tam olarak ne zaman yersiniz?Konser bitiminde.Hani ünlü üstadın bir örneği vardı ya,erkeklerin gerzek görevlerinden biri tuvalette beklemektir diye :D konserde de yalı kazığı sendromu adını verdiğim durum oluyor.Nasıl mı?
 Erkek 1.90 cm civarlarındadır;
 -Aşkım ben göremiyorum,lakin biliyorsun boyum 1.20
 - E n'apalım güzelim?
 Kız gözlerini Shrek filmindeki kedi gibi pörtleterek;
 - Omzuna alsana beni :)
 Hoooop kız omuzlardadır artık ve konserin temposundan da kendinden geçmektedir.Yukarda her şey güzeldir.Buzdağının gözüken kısmı sonuçta ama aşşağıyı kimse görmez :D Erkeğimiz hafiften Squat dediğimiz ağırlık çalışma setine başlamıştır ve konser bitiminde en saçma soru gelir;
 - Canım konser çok güzeldi değil mi?
 -Valla ben Squat çalıştım bir de pek bir şey göremedim biliyorsun.
 Bayan kişi ipleri iyice gerer
 -Ay senle de hiç bir yere gidilmiyor,zevk almıyorsun!
 Böyleeee uzar gider :D

 * Son zamanlarda tüketiciler olarak Cep telefonu operatörlerinin sinyal azlığı yani çekiyor çekmiyor durumlarından şikayetçiyiz ama aklıma şey geldi.Şimdi 3G olayı devreye girince eskiden 3g yoktu tamam çekmeyen bölge yine vardı fakat baz istasyonları artık eskisinden daha meşgul ve daha fazla yere sinyal göndermeye çalışıyor.Bana bazı yerlerde çekmemesi normal geldi.

 * Mantık ve sonuç ilişkisini hep irdelemişimdir.U2 konserinde Red Zone bölümündekiler konser bitiminde ne hayır yaptıklarını sonradan öğrendiler.AIDS hastalarına gitmiş paraları.Güzel fakat Teoman ve birçok kişinin oraya içme ve performans izlediğine %200 eminim.Keza Tayyip'de Ipod'u (Kırmızı Ipod) alırken anlamamıştır.Canım canım :D

 * 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası burnumun dibinde oynanıyor.Gidemiyorum maçlara,kıçımı kaldırsam bir :D bizim olayımız daha önceki yazımda da anlattığım gibi makyaj.Şampiyona bitince kimse basketbolun B'sini ağzına almayacak ahanda buraya yazıyorum.

 * Devamlı arkeloglar kazı çalışmaları yapıyorlar abidik,gubidik şeyler buluyorlar.Biri de dese ya ahanda "Eski Bizans dölü bulundu" ahuauhauh :D ne yarılırım ama ya.Evet iğrencim ama ne yapayım? :D

 * Hollanda'ya gidesim geldi yine ahh ahh şu kapalı havalar beni benden alıyor.

 * 12 Eylül 2010 öncesi Evet-Hayır çatışması ve Trükiye Basketbol Şampiyonasında Sırbistan'ı yendik havalarda uçuyoruz.12 Eylül 2010 Sabahı saat 06:00 suları facebook sayfama bakıyorum millet bir ateşli bir milliyetçi ki bende haykırıyorum ve herkes Sırbistan maçını konuşuyor herkes bir gazla ABD maşına bakıyor.Saat 19:00-20:00 suları Hayır kesimi ve ben ümitleri sönük ve Tayyip'e sataşmalar :D tek uğraş var akşam ABD maçı onda da yeniliyoruz son çırpınışlar kupa töreninde yuhlamalar.13 Eylül 2010 Pazartesi herkes hiçbir şey olmamış gibi. Evet-Hayır-Basketbol unutulur.Geçici heveslere kapı açmak pek adetim değil bu benim gözlemim :)

 * Yorgunum daha etkinlik haberleri,konserler ve mekan tanıtımları ve gözlem için davetlerim var herkes kendine iyi baksın.Royksopp yeni albüm çıkarmış onu da tanıtacağım tanıtana kadar dinleyin çok hafif olmuş yatarken anne sana ninni okusun moduna giriyorsunuz.Bkz (Tanıtmışım)

* 24/09/2010 tarihi öğlen saatleri mölökberry telefonumun sim kilidini açtıracağım bizim orada bir tane telefoncu buldum.10 dakka beklerseniz hallolur dedi hay hay dedim ama ben böyle telefoncu görmedim hani kasap olur ne bileyim balıkçı olur kedi esnafı girer çıkar kapıda yalanır.Ulen dingonun ahırına dönmüş bütün kediler masalarda geziyor,girip-çıkıyor tam komedi adam telefon tamir edecek kediler makarena dansı yapıyor ama müzik yoktu :D

* Geçenlerde de salak salak işlerle uğraştım.Etiler-Ulus tarafının yollarını karıştırırım hep hele şimdi trafikte patladığından hiç mi hiç nerden giriliyor yok nereden kısa yol beyin şeyliği geçiriyorum :D anladınız siz.Neyse bizim iki yabancı oyuncuya ev gösterilecekmiş haydaaa sabahın 6:30'unda kalk sen kafayı yedim sonra o ev öyle de böyle de içeride daha farklı varmış da oraya gittik yok boyaları özelmiş Gebze'den gelmiş de ev nefes alıyormuş da beynim kuru temizlemecilerdeki ütüler gibi oldu.Sonra hala devam ediyor,yataklar özel üretimmiş baya büyükmüş ulan baktım da benim evdekinin aynısı pek bir büyüklüğünü göremedim :D boya konusuna gelince zaten yeni firmaların çoğu artık bunu üretiyor.Yok İstanbul'da ki en iyi evmiş falan :D ahuaua koptum orada hani görmesem sen gel abi benim kaldığım evleri sana göstereyim,bırak ağzı düşer dötü.

* Hayal kuruyordum önceleri,güzel hayaller sonradan bir kafama dank etme sesi ile bunların çalışarak yapılacağını biliyordum.Yapacağım çünkü hayallerimi gerçekleştirmek için çalışıyorum.

* Havaları anlayamıyorum eskiye nazaran tabi.Her gün kapşonlu polarımı taşımaktan bıktım.Gerçi akşamları rahat oluyor hani :)

* Akıllı insanın hasretini çok uzun zamandır özlüyorum

* Bıyıkla aram pek iyi değildir genelde değişik sakal şekilleri denerim,bırakırım.Hacı'ya bağlamam kendimi ama geçen sene bıyık bırakayım dedim anam herkese mi farklı gelir yahu.Her gören "Ay ne bileyim bi değişik olmuş" tepkisi ile kafamdaki koyunlar birleşti sanki eylem yapıyordu.Bu sene yine bıyık bırakayım dedim akabinde sakal ama gel görki bu seferde anam benzeten benzetene yahu görürsün hı der geçersin.Çevremde Yunanistan'ın ortaya çıkardığı Kardak Adası kadar ses getirmese de kafam bu benzetmelerle doldu taştı sıkıldım.Yok efenim: Abraham Lincoln,Prens Faysal :D , Papaz,Johnny Depp en son  bi tane arkadaş geldi "Ya oğlum bu ne hal?" Artık umuramıyordum direk tepkisini bekliyordum.Sonra bir ara yine aynı tepki geldi ve ya bir şeyi merak ettim ne göze batan var söylesene dediğimde yine bir başka acayip cevap geldi "Ya abi bu bıyıklar farklı olmuş" Nasıl? Dedim ve yine ilginç cevaplar bekliyordum bu sefer de "Tiyatrocu gibi olmuşsun dedi"  :D bıyık bırakma ile tiyatrocu olunuyorsa valla ben Pala'ya bağlarım.Hayatımda sanırım en çok bu kadar çok kişiye benzetildim.Bari iyi birilerine benzetselerdi.

* 03/10/2010 saat 20:50-20:52 suları tam müzik dinlerkene sağlam bir artçı vurdu ama nasıl bağırdığımı hatırlamıyorum.Eller ayaklar tir tir titriyor nasıl attım kendimi dışarı bilmiyorum.Meydanı turladım bi evime girdim hala kendime gelebilmiş değilim

* Akabinde turlarken akşam saatlerindeki minibüslerin ışıkları dikkatimi çekti.O duyguyu bende yaşamıştım kimi şoförler mor ışık takıyorlar dışarıdan baktığınızda bir pavyon (seyyar pavyon) havasına girmiş gözüküyor.Sadece bizde var sanırım

 Neyse bu kadar uzunluk yeter artık yayınlama vakti diğer malzemeleri de gelecek zamanlarda yayınlarım efendim.

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

zey0zey dedi ki...

o mutuluk komitesindeki yavşaklar kadar yavşak tanımadım ben şu hayatta

Electrosm dedi ki...

Doğada var yavşaklık :)

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı