16 Ekim 2010 Cumartesi

Hastayım size bağyaaaan

 Ergenlik çağımda nasıldım diye düşünüyorum da o zamanlar kafada belirli bir portre de oturmuş bir bayan profili.Saçlar şöyle,kaşlar böyle,boyu posu olsun iki saat eğilmeyeyim işte huyu böyle olsun falan.Daha sonra tabi büyüyünce bunların sadece keşke böyle olsa ve belkilerle olabileceği tokat gibi değil bir posta ile bana ulaştırılmıştı.En azından yauv düzgün biri olsun benim olsun derdim.Nerden girdiysek bu muhabbete de anlamış değilim.Olay şu tabi manken camiasından pek fazla hoşlandığım kişi yok nedense şöyle elmacık kemikleri belirgin bayanlar dikkatimi çekiyor birden ve tabi en önemlisi de içindeki o hayata tutunuş enerjisini gözlerden ve dudaklardan okumak.Bunu belli edebiliyorsa ne mutlu o bayana.

 Grace Slick
Zenci gırtlağı diye bir şey vardır bilirsiniz müzik dünyasında.Ona sahipseniz zaten uuuuv tamam biraz da kendinizi gösterin şöhret kapıları yavaş yavaş aralanacaktır.Grace Slick beyaz bir ablamız ve ses işte dediğim gibi bu özelliklere sahip hem kulakların pasını silecek kadar güçlü ve gücü size hissettirebiliyor ve aynı anda birden de pamuk gibi olabiliyor.Hele bir de o duru güzelliği yok mu beni benden alıyor.Grace Slick ablamızı da Jefferson Airplane grubunun solisti olarak tanımıştık.Hani Jim Carrey'nin Cable Guy adlı filminde ki Somebody to love adlı cover'ı.İşte onu asıl bu ablamız söylüyor ve kendisini bana hayran bıraktırıyor.

 Tabı bu kadar masum olduğuna bakmayın.Hippi dönemlerinin kadını :) hatta bir röportajında elinden gelse dönemin başkanı Nixon'ın yemeğine zehir bile koyacağını kafasına koymuş :)











Videomuzu da ekleyelim ve tabi ki de diğer taraftan Jim abimizinkini de


Jefferson Airplane - Somebody To Love
Yükleyen monamijp. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!

Somebody to Love - Jim Carrey (Cable Guy)
Yükleyen -jim-carrey-. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı