11 Ekim 2010 Pazartesi

Ekspres Tren: Seal

 Oraya koştur,bu mekanı gez,yeri gelir o kişiyle röportaj,sıkılırım film izlerim,daralırım geceleri etkinlik peşinde koşarım,sacak basar bas bas şarkı söylerim,uçarım kısa film çekerim dalarım dalarım.Bünyem de bir yere kadar kaldırabiliyor bunları.Eğleniyorum aslında işin güzel yanı da bu :) hele hele sporun da verdiği destek de olmasa yerlerde sürünürüz.Konu fazla şekil değiştirmeden arada benim de kaçırdığım albümler ve etkinlikler oluyor.Mesela Ozzy ve Scorpions'ın konser detaylarını yazamadım ki büyük bir üzüntü :( iş yerinden sevdiğim ve hemen hemen müzik camiasından aynı kültürleri benimsediğim bir arkadaşıma bir teklif yaptım gel sende bir şeyler yap ama sadece yap değil bizi tamamlayacak bir iş olsun dediğim de o da beni kırmadı ve ona da "Ekspres Tren" bölümünü verdim.Bundan sonra Ekpres Tren bölümü bana ait değil ve bir yorum katacaksam da onu belirteceğim :)
 
Seal 6:Commitment
 Soul müziğin son kralı olarak bilinen ve güzeller güzeli Heidi Klum’un eşi Seal’in 6.albümü Commitment 20 eylülde yayınlandı.Albümün single’ı Secret 13 eylülde yayınlanmıştı.Albümün prodüktörlüğünü David Foster gibi müziğin önemli bir isminin yapması albümü cazip kılan bir nokta.Zaten David abimizin müzik dünyasında el atmadığı ünlü nerdeyse kalmamıştır.Bunların arasında bir çok isim yer alıyor; Cher,Celine Dion,Mariah Carey… diye devam eder..Zaten Seal kardeşimizde onun hakkında söylediği şu sözlerle ona ne kadar güvendiğini beyan etmiştir: ‘’David’den “Commitment”ın yapımcılığını üstlenmesini istedim, çünkü o çok uzun zamandan beri stüdyoda beraber çalıştığım en inanılmaz insandı. Dünyada Foster’ın yapabildiğini yapan başka bir yapımcı olduğunu düşünmüyorum. O eşsiz bir insan...”.Albüm gerçekten güzel bir çalışma zaten bu zamanda güzel bir soul albümü bulmanız Türkiye’de ucuz domates bulmak gibi buldun mu alacaksın.Son olarak Seal abimiz gerçekten müziği gibi güzel bir insandır. Hatta son verdiği İstanbul konserinde de bunu görmüştük ne zaman sahneye çağırdık geldi tekrar söyledi konser saatini bile aştı aynı şarkıları tekrar bile söyledi.Çok güzel bir jest olmuştu ve inşallah tekrar gelir.
 Yeni Haberlerle görüşmek üzere ;)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı