20 Ekim 2010 Çarşamba

Neler vardı,neler olacak? (Etkinlikler)

 Etkinlik delisi oldum kabul ediyorum ve bunları da bu[araya] aktarırken büyük bir mutluluk duyuyorum.Eğlencesi bol,eğlence bittikten sonraki maceraları da ayrı bir keyif oluyor.Neler yaptık? Nublu'da 13 Ekim'de İlhan Erşahin's Istanbul Sessions'da baya eğlendik hem de Nublu'nun havasını da almış olduk ama amaaaa en çok muradına eren ben oldum sanırım.Önce konser başladan önce Turgut Abi'yi gördüm :) sonra Alp geldi bas gitarını sahneye yerleştirdi,daha sonra oturduğum yerin arkasında Alp ile Turgut abi yanyana konuşuyorlardı.İçimde durdurulamaz bir heyecan ile Alp'e fotoğraf çekilebilir miyiz diye sordum sonuç mutlu son :) bir de konser bitiminde İlhan Erşahin'i tebrik ettim onla da güzel bir anı oldu :) yeni albümden bir kaç parça çaldılar çok da güzeldi hatta yeni albüm daha bomba geliyor diyebilirim.İlhan Abi'ye yeni albümün hazırlıkları ne zaman biter ve bundan sonraki programınız nedir diye sorduğumda tatlı bir tebessüm ile bilmiyorum cevabını aldım :) olsun yine beklemeye değer.Aslın da konser bitiminde sırılsıklam olduk eve varana kadar nezleyi atlatsaydım cumartesi bir daha gidecektim ama kısmet işte :) (Ah bir de tam kadro çekilseydik işte o zaman tadından yenmezdi :)
 Neyse efendim Ekim 23 tarihinde Bronx Pi'de Stereo Total sahneye çıkıyor.Stereo Total ile ne zaman tanıştık?Yanılmıyorsam dört sene önce TV'de Sony tarafından dönen handycam reklamının şarkısı olarak kullanıldı ve oradan şakrı bizim kulağımıza aşina oldu saçma sapandı ama sevdik benimsedik hatta eve bile almayı düşündük alamadık pahalıydı.23 Ekim Saat 22:30'da konser başlar Bronx Pi'de ayrıntılı detaylar aşağıdaki linkte ve hatırlamanız için videoyu da ekliyorum;
Gel bu [aradan] gir

Sony Commercial / Stereo Total from bungalow commercials on Vimeo.
 Bir diğer etkinlik ise fazla detay veremeyeceğim bunlar için çünkü her biri çok çok uzun listeler halinde;
 İş Sanat Klasik ve Caz Konserleri 2010 3 Kasım tarihi ile başlıyor.Özellikle flarmoni orkestraları göz dolduruyor kaçırmamanız gerekenlerden biri de Londra Flarmoni orkestrası efenim.Detaylar için; Gel yamacıma bak ne var


 Akbank Sanat Piyano Günleri ise 10 Kasım ile start alıyor.Gerçi piyano çalma konusunda baya sıcakkanlıyım fakat etkinlikler olunca sade piyano bayıyor beni.Sanırım o kadar da durgun bir bünye yok hala bende :) Detaylar için; Akbank Sanat Piyano Günleri

 Unutmadan yine hatırlatıyorum 27 Ekim'de İKSV'da Marcus Miller Tutu Revisited Performansı var bu kaçırılmayacak inşallah ve yine tekrarlıyorum Kasım 5-6'sı Efes Pilsen Blues Festivali 'de İstanbul'da.Bedava bilet için geri sayımlar başladı haftaya bir veya iki soru soracağım buna vereceğim mail adresine en çabuk doğru yanıtı gönderen bir talihliye iki kişilik blues festivali bileti hediye edeceğim.Şimdilik hoşçakalıııııın,iyi eğlenceler herkeseeeee

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

çilek ve karamel dedi ki...

sırf bu yüzden İstanbula tasinacagım

Electrosm dedi ki...

Etkinlikler konusunda evet İstanbul Ana konumda şu anda hatta biliyorsunuz ki,kültür başkenti seçilmesinden dolayı baya bir önem teşkil ediyor.Unutmadan Efes Blues Festivali Ankara'ya geliyor onun yanında başka etkinlikler de var mesela Alt. Rock grubu Redd'de Ankara'ya geliyor.Tabi o kadar seçici etkinlik olmuyor bildiğim kadarıyla :) Darısı diğer illerin başına ;) Yolunuz düşerse bekleriz :)

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı