7 Ekim 2010 Perşembe

Araya sıkışanlar (Etkinlik)

 NUBLU ISTANBUL
 Ekim etkinlikleri için geniş çaplı bir bülten hazırlamıştık efenim arada da ufak tefek ama çok eğlenceli etkinlikler oluyor yani.Evet önce şundan bahsedelim Nublu artık İstanbul'daaaaa! Evet bunu ilk olarak Amerika'da ki arkadaşımdan duyunca inanamadım,dedim dalga geçiyor herhalde.Sonradan öğrenince aa hakkat ya valla açılmış dedik.Nublu nedir efendim?




  Nublu,İlhan Erşahin'in (Tıklayın) 7 sene önce New York East Village'da açtığı bir caz bar.Konsept olarak New York'da tek kendisi.Biz de tamam rock,metal falan ama cazın o güzelliğini her yerde bulamıyoruz.Nimet gibi düştü,çıkageldi istanbul'a.Bu[ara]da ki resimler New York mekanından.Ben 25 Eylül 2010 Akbank Caz festivalinden sonra bağlanmak istedim fakat artık ayaklarım ritim tutmaktan bir hal olduğu için kalamadım ama gideceğim zamanı iple çekiyordum diyecekken.Bir etkinlik haberi ile yerimden fırladım; İlhan Erşahin's İstanbul Sessions 13-14-15-16 Ekim tarihlerinde Nublu İstanbul'da.Mekanı göremedim haliyle ama haftaa kesinlikle bu etkinlik kaçmaz.Akbank Caz festivalinde bir de yeni bir parça çalmışlardı,onu da Alp Ersönmez'den bilgi alarak aktarıyorum buraya o da eğlenceli bir parça bu Nublu kaçmaaaaaaaz :D Freeeeedom çalacak yine oh oh :)
Detaylı bilgi için;
 
 
 
Oldies but Goldies aaaaabi 

  Eski jenerasyonda farklı bir elektrik var ve ufaklıktan beri o zamanlara karşı müzik olarak bir kulak aşinalığım da vardı şimdiki popları sevmem mesela (Türkçe olanlar) yabancı olarak da hep eskileri seviyorum.Diyeceksiniz ki yahu zaten büyüyene kadar zaten 90'ların ortasında olduk.Olsun yine de az buçuk eski jenerasyonundanım :) 2,5-3 seneden beri eskiye dönüş partileri yapılıyor ne kadar tutuluyor veya tutulmuyor hiç bilmiyorum bende evimde kendi yaptığım arşiv bazında kendi kendime koparım ara ara :) ama hep sağlam bir organizasyona da sulanmak istemişimdir.Neyse gün doğdu yine,babylon'da 16 Ekim'de Oldies but goldies var gitmeyi kafama koydum bakalım neler olacak neler? :) Hoşçakalın bol eğlenceli bir ay diliyorum

Oldies but goldies için daha fazla detay;


0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı