16 Ekim 2010 Cumartesi

O an'a şahit olmak

 Havada duramadım belki şahitlerim yok ama bu sefer olaya benimle birlikte tanıklık eden birisi var hem de delilleriyle.Yanılmıyorsam iki sene önceydi.Kadıköy'e bir maç çekimine gidiyordum metroda İstanbul Üni.'den Antrenör arkadaşımı gördüm laflaya laflaya Sirkeci'ye kadar geldik.Neyse efenim o okula kaçacaktı ben de vapurla karşıya geçecektim vapurların oradaki üst geçitte bir an şoka uğradık.Hani tamam bir kuş sürüsü görürsünüz ama bunlar rastgele düzende veya işte göç ediyorlarsa belli bir düzende uçarlar giderler,umrunuzda olmaz anlık bakarsınız.Üst geçitin aşşağıya inen kısımın tepesinde kaldık ve O an'a şahit olduk.Bu kuş sürüsü her nasıl oluyorsa değişik şekillere bürünüyordu,inanamadık hala şoktaydık.En sonunda zaten finali yapıp ortadan kayboldular.Ney miydi o? Kalp şekline bürünen bir kuş sürüsü evet önce animasyon veya başka bir şey sandık ama bizimle birlikte olanlar da hala daha inanamıyorlardı.Daha sonra etrafımdaki çoğu arkadaşa anlattım tabi ki de dötünden uyduruyorsuna geldi iş.Ne yapayım o da benim için bir anı kalmıştı taaa ki bu güne kadar.Tesadüfe yine nette bir şeyler araştırırken buldum bu fotoğrafı.
 Somut bir delile dönüştüren bir kişi vardı artık.İstanbul Ticaret Üniversitesi iletişim fakültesi öğrencisi olan İlker Özcivan O an'ı ölümsüzleştirdi.Artık gönül rahatlığı ile anlatabilirim bunu :) bu [aralar] hep aradıklarımı buluyorum haydi hayırlısı :)

1 Sen ne diyon birader? Anlat:

sallamacay dedi ki...

ben böyle birşeye şahit olsaydım vardır bunda bir keramet diyerek , o gün tanıştığım kızlara daha dikkatli bakardım:) belki kuşların mesaj vermek istediği biri vardı

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı