12 Ekim 2010 Salı

Aradım Durdum Seniiiii

 Böyle arada bir şey izlersiniz ama o anlık hiç bir kayıt mekanizmanız çalışmaz olan biten rutin gelir size ama o baştan çıkarıcı kişi veya şeyi gördüğünüzde iş işten geçmiştir.Ara da dur bakalım şimdi diye kendi kendinizi yersiniz.Benim de başıma gelenlerden birisi Blink 182 grubunun Always adlı parçasında oynayan hatun ablamızdır.Bir an şimşekler üzerime çaktı ki ne çaktı alamadım bir an kendimi o güzellikten tamam yapay olabilir ama yemede yanın da yat tabiri caizse tam bunun için olabilir.Ablamızın adı Sphie Monk'muş ne aradım da bulamamıştım ismini derken bu gün şansa buluverdim bir de klibi eklerim ve kaçarım iyi seyirler efeniiiim.

blink-182 - Always
Yükleyen universalmusicbelgique. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

zey0zey dedi ki...

yaani benim bile dibim düştü hatuna =)

Electrosm dedi ki...

Aaaah ah düşülmez mi :D biz önümüzdeki maçlara bakacağız artık :P

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı