8 Ekim 2010 Cuma

Aç-Kapa Vana (Şöyle ola ki...)

 Bu sabah işe sırılsıklam gelmenin siniri bir yana (Sağolsun hava şartları) neye sinirleneceğimi de şaşırdım gerçi.Bir yandan hafif koşuşturmacalar,bir yandan kurulanmaya çalışma çabaları...
 En sonunda bir oh diyerek bilgisayar başına geçtim pek futbolla aram yoktur ama face'de ilk defa bir oyuna sardım bola neyse uzatmayayım.Haberlere bakayım dedim günlük yoksa kendimi bildiğin cıbıldak hissediyorum sanat için de değil he.Bir haber gözüme takıldı neredeyse çıkaracaktı o derece.Haberde diyordu ki; Sıkıntıdan 10 cm'lik vana yutmuş.Nası yani?Dedim kendi kendime.Kafada şalterler atmaya yakındı,kendime gelmem lazımdı,neşeli şeyler düşündüm mesela; kuşlar,böcükler ve bir adet sahil kasabası.Sonra kendime geldim ve irdeledim pek de ?!@rik bir konu değil ama mallığın son noktası olarak gördüm.Hatta bir ara jüri özel ödülü verecektik ama kargo çok para tutar diye vazgeçtik.Hala detaylara giremedim farkındayım.

 Van'da mide ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırılan kadının bağırsağında 10 santimetre uzunluğunda vana kolu çıkmış.Olay gerçekten de çok büyük bir soğukkanlılıkla anlatılıyor.Hatun kişi sıkıntıdan yutmuş göya :D töbe töbe.Bir de üzerine doğal yollarla dışarıya atılması beklenmiş.Yahu günümüzde de döte girilen şemsiye zor açılıyor vana nasıl çıksın be sevgili ve saygı bazında tavan yapmış canlarım benim he he sorarım size şimdi bu satırları yazarken saat 23:00 aşşağıda komşu mesela kafa zikiyor niye? Matkapla duvar deliyor bak haberi de mındar etti içine etti yazamıyorum.
 Ya kadın ne derdin vardı da bu kadar efkarlandın?Bileydim ben sana bir koli rakı yollardım valla.Hani hiç olmazsa daha acısız olurdu,şaftın kayardı falan.Nasıl bir fantezi anlamadım.Herhalde kavanoz üzerine oturan adamdan sonra en çok hatırlayacağım haberlerden biri de bu oldu.Yok bir de Karadeniz'de evin camından buzdolabı atan elemanlar vardı o best of.Bu ise yine gönlümüzün birincisi :D

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı